06 kwietnia 2013

Under the street



































Niedawno obchodziłam swoje urodziny, dostałam trochę pieniędzy, więc ruszyłam na zakupy i  zyskałam sporo nowych inspiracji. Często bywa tak, że kupując coś nowego, w mojej głowie pojawia się milion pomysłów z czym mogłabym daną rzecz połączyć. 


































Wiele z Was może pomyśleć, że srebrne spodnie niekoniecznie nadają się na co dzień. Ja jednak uważam, iż należy przełamywać rutynę jaka panuje na naszych ulicach. Nie można się w niczym ograniczać. Moda jest zabawą i wyrażaniem siebie.Jeśli się to czuje, to czemu by nie? Zamiast nudnych jeans'ów lub czarnych spodni, które najczęściej wybieramy, lepiej jest założyć od czasu do czasu coś ciekawszego i wyróżnić się z tłumu. Pasuje do nich praktycznie wszystko, a troszkę szaleństwa jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziło :)


































(shoes- Centro, bag-H&M, ring - noname)





















( earrings, ring-H&M, necklace- Kappahl)



































(blouse-Sinsay, fur coat-H&M, jacket-Stradivarius)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz