07 kwietnia 2013

Black and white nails

Chciałam się z Wami dziś podzielić moimi dokonaniami na paznokciach jednej z moich klientek :)






















Mały paznokieć jest umalowany piaskowym lakierem Zoya z kolekcji Spring/Summer 2013. Ma on bardzo ciekawą fakturę, ponieważ jest lekko chropowaty i matowy. Reszta paznokci została pomalowana na biało-czarno. Gdy lakier wysechł, zaczęłam robić wzorki. Na serdecznym palcu namalowałam kontur trójkąta, następnie w jego wnętrzu zaznaczyłam granice oka,a pozostałą część wypełniłam na czarno. Błękitnym lakierem zrobiłam kropkę w jego wnętrzu i szarym kolorem domalowałam rzęsy. Następnie na kolejnych dwóch paznokciach namalowałam białym lakierem brylancik i paski. Na kciuku zaznaczyłam białym lakierem brzegi chmurki i wypełniłam ją kolorem. Później szarym kolorem zaznaczyłam jej kontur, a czarnym namalowałam #?! :)
Na koniec wystarczyło już tylko pokryć paznokcie utwardzaczem i czekać, aż lakier wyschnie:)

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz